Palautuskäytäntö
Meillä on 14 päivän palautuskäytäntö, mikä tarkoittaa, että voit pyytää palautusta 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautus edellyttää, että tuote on vastaanottohetkeä vastaavassa kunnossa, sitä ei ole käytetty tai pidetty päällä, sen tuotelappuja ei ole irrotettu ja että tuote on alkuperäisessä pakkauksessaan. Tarvitset myös kuitin tai ostotositteen.
Voit aloittaa palautuksen lähettämällä meille viestin osoitteeseen jarkko@nahkajaakko.fi Huomaa, että palautukset on lähetettävä seuraavaan osoitteeseen: [PALAUTUSOSOITE]
Jos palautus hyväksytään, lähetämme sinulle palautuksen lähetystarran sekä ohjeet siitä, miten ja minne paketti lähetetään. Emme hyväksy tuotteita, jotka lähetetään meille takaisin ilman palautuspyyntöä.
Ota meihin yhteyttä lähettämällä viesti osoitteeseen jos sinulla on kysyttävää palautuksista.
Vauriot ja ongelmat
Tarkista tilaus vastaanottohetkellä ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on virheellinen, vioittunut tai väärä, Näin voimme arvioida ongelman ja korjata sen.
Poikkeukset / palautuskelvottomat tuotteet
Joitain tuotteita ei voi palauttaa. Tällaisia ovat mm. pilaantuvat tuotteet (kuten elintarvikkeet, kukat ja kasvit), mukautetut tuotteet (kuten erikoistilaukset tai personoidut tuotteet) sekä hygieniatuotteet (kuten kosmetiikka). Emme hyväksy myöskään vaarallisten aineiden, palavien nesteiden ja kaasujen palautuksia. Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on tiettyä tuotetta koskevia kysymyksiä tai huolenaiheita.
Vaihdot
Saat haluamasi tuotteen nopeimmin palauttamalla saamasi tuotteen ja ostamalla uuden tuotteen, kun palautus on hyväksytty.
Euroopan unionin 14 päivän peruutusoikeus
Mikäli yllä mainitut ehdot eivät sitä estä, voit perua tai palauttaa Euroopan unioniin lähetetyt tilaukset 14 päivän kuluessa mistä tahansa syystä ja ilman selitystä. Tällainen palautus edellyttää, että tuote on vastaanottohetkeä vastaavassa kunnossa, sitä ei ole käytetty tai pidetty päällä, sen tuotelappuja ei ole irrotettu ja että tuote on alkuperäisessä pakkauksessaan. Tarvitset myös kuitin tai ostotositteen.
Maksun palautukset
Saat meiltä ilmoituksen, kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu. Kerromme myös, hyväksymmekö maksun palautuksen. Jos maksun palautus hyväksytään, saat rahasi takaisin alkuperäiselle maksutavalle 10 arkipäivän kuluessa. Huomaa, että pankilla tai luottokorttiyhtiöllä voi kestää jonkin aikaa käsitellä maksun palautus ja tallettaa se tilillesi.
Lähetä meille viesti osoitteeseen jarkko@nahkajaakko.fi jos maksua ei ole palautettu 15 arkipäivän kuluessa sen hyväksymisestä.
PeruuttamisoikeusPeruuttamisoikeus muokatuilla, Liedossa tehdyillä tuotteilla (ne ovat tilaustöitä, jotka on personoitu Teille ) on 0 vrk, jos tuote on kuvausten ja toiveiden mukainen. . Muut varastotuotteet Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla, palauttamalla tuote pyydettyyn osoitteseen aikarajan sisällä ja laittamalla selkeä viesti palautustuotteen mukaan, kun tilanne on vaikeampi tee palautus ilmoittamalla sähköpostilla info@hellulandia.fi Peruuttamisen vaikutuksetJos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös oletus toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Eli yritä pitää tuote siistinä, jos mietit palauttamista. Kokeilla toki saa. Palvelutuotteilla eli muokatuilla tuotteilla ei ole peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu on aloitettu asiakkaan annettua suostumuksen toimittamisen aloittamiseen ja peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon. Jos palvelutuotteen tilaus peruutetaan sen toimittamisen aloittamisen jälkeen, asiakas on velvollinen maksamaan tilauksensa kokonaan.
|
Palautukset
Muutitko mielesi? Etkö ole tyytyväinen tuotteeseen?
Haluatko sittenkin sen toisenvalmiin varastotuotteen?
Kirjeenä tulleen lähetyksen palautus on helppoa: piilota yli rastita omat tietosi, kirjoita tai laita lapulle+ teippaa se kiinni, miedän tiedot kohdalle, jos etusivulla ei ole meidän osoitetietoja.
NahkaJaakko
Elotie 33
21360 Lieto As.
Asiakas vastaa palauttamiseen liittyvistä pakkaus/postituskuluista. Palautuskulut määräytyvät käyttämäsi postituspalvelun ehtojen mukaan.
Poistotuotteilla on samat toimitusehdot, kuin muillakin tuotteilla. Eli, jos tuote on poistotuotteiden kategoriassa, niin siinä on yhtälainen 14 päivän palautusoikeus.
Kaupanpäälliset palautuksissa
Eli yritä pitää tuote siistinä, jos mietit palauttamista. Kokeilla toki saa.
Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan kuluttajalla on etämyynnissä peruuttamisoikeus. Lainsäädäntö tuntee vain termin peruuttamisoikeus, mutta kansanomaisesti se kääntyy usein verkkokaupan palautusoikeudeksi.
Kuluttajalla on oikeus tutustua tilaukseen 14 vuorokauden ajan. Sinä aikana kuluttaja voi lähtökohtaisesti avata tuotepakkauksen, sovittaa tuotetta ja usein myös testata tuotteen yhteensopivuutta.
Kuluttajansuojalain 6 luvun 19 §:n mukaan jos muuta kuin digitaalista sisältöä koskevan palvelun suorittaminen on aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä, kuluttajan on peruuttamistapauksessa maksettava peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä sopimuksen täyttämiseksi tehdystä suorituksesta elinkeinonharjoittajalle tuotteen ostohinta.
-
Noutamattomat tilaukset
Muista hakea tilauksesi säilytysajan puitteissa! TNoutamattomasta tilauksesta veloitamme automaattisesti 28€ toimitus- ja käsittelykuluja maksun palautuksen yhteydessä. Ongelmatilanteissa ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Huomioithan, että noutamaton tilaus ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sinun tulee noutaa pakettisi ja palauttaa se, sekä tehdä palautusilmoitus sähköpostilla ja saat samalla palautusohjeetElotie14